Великі надії та сльози Alpine у Ле-Мані

У своєму дебютному виступі в "24 годинах Ле-Мана" Alpine A424 прорвався до гіперпоулу і показав надихаючий темп.

alt

Цього сезону Alpine повернулася до головної категорії FIA WEC, вперше взявши участь у Ле-Мані зі своїм новим гіперкаром A424. Після перших трьох перегонів команда Alpine Endurance Team прийняла виклик найвідомішої, найдовшої та найскладнішої гонки в сезоні - "24 години Ле-Мана".

У гарній формі, починаючи з перших заїздів, Les Bleus підтвердили свій потенціал у кваліфікації в середу. Поль-Лу Шатен фінішував четвертим і потрапив до Гіперпоулу, в той час як Ніколя Лап'єр кваліфікувався дев'ятим з 23 гіперкарів. У четвер Поль-Лу Шатен повернувся за кермо, щоб посісти п'яте місце на решітці.

Після п'ятниці, відзначеної спілкуванням з публікою під час параду в центрі Ле-Мана, команда Alpine повернулася на трасу в суботу в обід для 15-хвилинної розминки. Шарль Мілезі та Ніколя Лап'єр були за кермом, поки інженери проводили остаточну перевірку систем та процесів.

Французи вийшли на старт, який дав Зінедін Зідан о 16:00 в присутності Луки де Мео, генерального директора Renault Group, та пілотів BWT Alpine F1 Team П'єра Гаслі та Естебана Окона, які приїхали підтримати команду. Шарль Мілезі та Ніколя Лап'єр стартували на середніх шинах, щоб уникнути потенційних небезпек. Однак першому з них довелося боротися зі складною видимістю через масляні бризки від конкурента.

Будучи дев'ятим і дванадцятим наприкінці першого кола, французи піднялися на четверте місце протягом перших двох заїздів. Коли почався дощ, команда покликала їх перевзути мокрі шини, але злива виявилася недостатньо сильною, і обидва екіпажі опинилися за межами першої десятки.

Поль-Лу Шатен і Мік Шумахер змінили пілотів, коли прийшов час перевзутися в сліки. Незважаючи на більш тривалу, ніж очікувалося, зупинку на 35-му колі, обидва пілоти відпрацювали по три години, щоб залишитися на одному колі з лідером, перш ніж передати естафету Фердинанду Габсбургу та Матьє Ваксів'єру.

О 20:46 перегони боліда №35 обірвалися, коли у Фердинанда Габсбурга зламався двигун. Другий автомобіль продовжував йти за межами першої десятки, спочатку з Матьє Ваксів'єром, а потім з Ніколя Лап'єром, з наближенням вечора. Страждаючи від тієї ж самої проблеми болід №36 повернувся в бокси о 9:36 вечора. З важким серцем команда назавжди закрила двері гаражу. 

Команда проаналізує причини цього передчасного подвійного вибуття, щоб повернутися сильнішою. Незважаючи на розчарування, команда Alpine Endurance Team робить висновки з свого першого року в категорії гіперкарів на "24 годинах Ле-Мана", зокрема, завдяки багатообіцяючому темпу, який дозволив їй взяти участь у " Гіперпоулі" і впевнено стартувати в перегонах.

Наступними перегонами для команди Alpine Endurance стануть "6 годин Сан-Паулу" (12-14 липня), п'ятий етап Чемпіонату світу з перегонів на витривалість FIA 2024 року.

Шарль Мілезі
Шарль Мілезі
"Старт був непростим, з труднощами нагріву шин. Ми втратили кілька місць, уникаючи зайвих ризиків, але були сильними і трималися поруч з лідерами. Наша авантюра з дощовими шинами не спрацювала, але ми продовжували тримати темп до самого фінішу. Перші три перегони сезону ми завершили без проблем, але в "24 годинах Ле-Мана" машини випробовуються, як ніде в іншому місці. Це розчарування має допомогти нам проаналізувати, зрозуміти і перетворити наші слабкі сторони на сильні. Це жорстко, але ми повинні працювати ще більше, щоб оговтатися".
Ніколя Лап'єр
Ніколя Лап'єр
"Ми досить добре стартували і могли використати нашу швидкість, щоб надолужити згаяне. Незважаючи на невелику стратегічну помилку, коли ми зупинилися занадто рано, щоб поставити дощові шини, ми завжди були на одному колі з лідерами, поки не зійшли з дистанції. Ми з самого початку говорили, що цього року приїхали вчитися. Ми не очікували, що виступимо так добре, як на цьому тижні, тому вибуття ще складніше, але це стане в нагоді нам у майбутньому. Тепер ми зробимо все можливе, щоб повернутися сильнішими".
Філіп Сіно, керівник команди
"Подвійне вибуття - це жорстоко, навіть якщо ми знали, що надійність може бути проблемою. Незважаючи на всі тести і симуляції, тільки реальні перегони мають значення. Наш старт сезону показав нам деякі чудові речі, тому тим більше розчаровує і бентежить те, що ми вибули так рано. Але ми повинні використовувати позитивні моменти і продовжувати рухатися вперед. Цього тижня ми отримали підтвердження того, що наш болід швидкий. Ми повинні продовжувати працювати, щоб зібратися з силами і досягти прогресу, хоча вся команда сьогодні відчуває себе вкрай погано".
Класифікації

Команда Alpine Endurance Team #35


Шарль Мілезі - Фердинанд Габсбург - Поль-Лу Шатен
Старт: 5-й / зійшов о 20:46.

 

Команда Alpine Endurance Team #36


Матьє Ваксів'єр - Мік Шумахер - Ніколя Лап'єр
Старт: 9-й / зійшов о 21:36

Про Alpine
Заснована в 1955 році Жаном Ределе, компанія Alpine за роки свого існування зарекомендувала себе спортивними автомобілями у французькому стилі. У 2018 році бренд вперше представив новий A110, вірний вічним принципам Alpine - компактності, легкості, маневреності та задоволення від водіння. Бізнес-підрозділ Alpine було створено у 2021 році на основі спадщини та ноу-хау історичного заводу в Дьєппі, а також інженерного досвіду команд Alpine Racing та Alpine Cars. У Групі Renault це бренд, що спеціалізується на інноваційних, автентичних та ексклюзивних спортивних автомобілях. Цей досвід дозволяє бренду брати участь у двох головних чемпіонатах FIA: Формулі-1 та Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість. Alpine також присутній в інших механічних дисциплінах, беручи участь у змаганнях з ралі, кубку та GT4. 2024 рік знаменує собою поворотний момент в амбіціях Alpine, оскільки компанія відкриває свій на 100% електричний "Гараж мрії", випускаючи свій перший електричний міський спортивний автомобіль A290.