Група Renault і Castrol продовжать своє співробітництво у сфері постачання мастильних матеріалів до 2027 року

Співробітництво між Групою Renault і Castrol, частиною Групи bp, продовжено до кінця 2027 року у рамках співпраці з розробки і постачання моторних oлив для післяпродажного обслуговування світовій дилерській мережі Групи.

alt

Булонь-Біянкур і Пангборн, 28 вересня 2022 року – Група Renault та світовий виробник мастильних матеріалів Castrol, частина Групи BP, продовжили своє партнерство ще на три роки до кінця 2027-го. Обидві компанії пролонгують співпрацю з розробки та постачання моторних олив для післяпродажного обслуговування світовій дилерській мережі, представленій брендами Групи Renault (Renault, Dacia і Alpine).

На додаток до продовження співробітництва Групи Renault і Castrol, спільна лінійка продукції двох брендів поповниться моторною оливою низької в’язкості, що спеціально розроблена для автомобілів стандарту Euro 7. Цей продукт, більш відомий як AN2022 (Alliance Norm 2022) був спеціально створений у відповідності до стандартів Альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi і буде доступний з жовтня 2022 року.

Група Renault обрала Castrol своїм партнером як виробника моторних олив для всесвітнього післяпродажного обслуговування у 2020 році. Сторони колективно розробили унікальну лінійку продукції під спільним брендом Renault Group Castrol, яка продається виключно через мережу. Таке партнерство дає можливість власникам і водіям Renault, Dacia та Alpine отримувати зиск від успішної співпраці, що, власне, разом із партнерством з Formula 1, розширює технологічні кордони як на треку, так і за його межами.

Франсуа Деліон, віце-президент з післяпродажного обслуговування Групи Renault, пояснює: «Ми дуже раді продовженню партнерства у сфері мастильних матеріалів з Castrol до кінця 2027 року. Це веде до подальшого зміцнення нашої співпраці, на додаток до нашого співробітництва із Formula 1, що є чудовим випробувальним майданчиком для оптимізації наших технологій. Поєднавши досвід та відповідні знання у цій сфері, ми можемо запропонувати найкраще післяпродажне обслуговування нашим дилерським мережам і клієнтам.»

Славек Радон, віце-президент із партнерства Castrol, додає: «Продовження договору з післяпродажу і тісна співпраця з Групою Renault є доказом міцного і поглибленого партнерства між двома компаніями. Ми продовжуємо вивчати нові бізнес можливості разом задля забезпечення клієнтів продуктами та послугами відмінної якості.»

Про Групу Renault

Група Renault знаходиться у авангарді мобільності, що наразі відкриває себе по-новому. Підсилена альянсом з Nissan та Mitsubishi Motors та володіючи унікальними знаннями і досвідом у сфері електрифікації, Група Renault включає 4 взаємодоповнюючі бренди - Renault, Dacia, Alpine і Mobilize, що пропонують своїм клієнтам раціональні та інноваційні рішення у сфері мобільності. Маючи представництва у понад 130 країнах світу, Група продала 2.7 мільйони транспортних засобів у 2021 році. Вона працевлаштовує близько 111,000 осіб, які щоденно займаються реалізацією її мети: щоб мобільність робила людей ближчими один до одного. Готова до викликів як на дорозі, так і у змаганнях, Група Renault непохитно проходить через процес амбітної трансформації, що сприятиме створюванню цінності. Вона націлена на розвиток нових технологій та сервісів і побудову нового ряду конкурентніших, збалансованіших та більш електрифікованих транспортних засобів. Відповідно до викликів збереження довкілля, Група ставить перед собою амбітне завдання з досягнення вуглецевої нейтральності у Європі до 2040 року. https://www.renaultgroup.com/en/

Про Castrol

Castrol, один із передових світових брендів у сфері мастильних матеріалів, пишається своїми надбаннями у царині інновацій та сприянні реалізації мрій першовідкривачів. Наша пристрасть до ефективності, у поєднанні із власною філософією роботи у партнерстві, дозволила Castrol створювати оливи та мастила, що лежать в основі чисельних технологічних досягнень на суходолі, у повітрі, у морі та у космосі вже понад 100 років.

Сьогодні бренд Castrol сприяє екологічній мобільності, реалізуючи власну стратегію PATH360, а також націлений на зменшення відходів, зниження рівня вуглецю та покращення добробуту людства. Castrol є частиною групи BP і задовольняє потреби клієнтів і споживачів у автомобільній, морській, промисловій та енергетичній сферах. Продукти нашого бренду визнані в усьому світі завдяки інноваціям та високотехнологічним характеристикам, що пов’язано із нашою відданістю преміальній якості та передовим технологіям.

www.castrol.com.